V tomto návode Vám prinášame postup ako ukončiť prevádzku eKasa pokladnice na portále finančnej správy. Urobte tak v prípade, ak ste ukončili jej činnosť a už ju nebudete v budúcnosti potrebovať.

Ukončenie prevádzky eKasa pokladnice vykonáte na portále finančnej správy veľmi podobne, ako keď ste žiadali o “pridelenie kódu” pokladnice eKasa alebo, ak ste žiadali o “zmenu údajov” v pokladnici eKasa klient. Je nutné vybrať len správny, na to určený formulár a údaje následne podpísať a odoslať.

Na obidva vyššie spomenuté úkony sme Vám tak isto pripravili návod.

Čo budete k ukončeniu pokladnice potrebovať?

PRÍPADNE

  • elektronický podpis (tí, ktorí ho majú zriadení)

ALEBO

  • identifikátor a heslo (na základe predošlej dohody a registrácie o elektronickej komunikácií)

1) Prihláste sa na portál finančnej správy pomocou jednej z možností uvedených nižšie.

sposob prihlasenia PFS

2) Vyberte autorizovaný subjekt a zvoľte “Nastaviť”. (K danému subjektu musíte mať vytvorenú autorizáciu.)

vyber subjektu3) V úvodnej obrazovke osobnej internetovej zóny zvoľte možnosť “Katalóg formulárov” v časti katalógy.

katalog formularov

4) Vo formulároch vyberte “Oznámenie o ukončení pokladnice eKasa klient” a kliknite na ikonu z formulárom.

formular ukoncenie ekasa

5) Otvorí sa Vám príslušný formulár v ktorom zvoľte možnosť ORP alebo VRP podľa typu pokladnice ktorú idete ukončovať.

formular ORP

V spodnej časti následne vypľňte kód pokladnice “KPEKK” a zadajte dátum ukončenia činnosti pokladnice eKasa.

ukoncenie KPEKK

6) Formulár dajte “Kontrolovať” a následne podpísať a odoslať podľa spôsobu komunikácie s finančnou správou.

kontrolovat formular

podpisanie a podanie

7) Pokladnicu nám následne treba priniesť na demontáž “chráneného dátového úložiska” ktoré je potrebné archivovať a fyzické ukončenie ukončenie.

Termín na ukončenie si prosím vopred dohodnite mailom alebo telefonicky prostredníctvom našich kontaktných údajov.